Friday, July 11, 2008

Artık burası böyle bi yer!

yavaş yavaş entellektüel sinefil kimliğimden sıyrılarak önüne ne gelirse izleyen ve holivuddaki magazinel haberleri takip eden bir kıroya dönüşmeye karar verdim.

ilk vukuatım: Sırf yakışuhlu James McAvoy'u görebilmek için, Cinebonus (Nautilus)'ta 14 YTL bayılarak gerzekalı bir aksiyon filmi olan "Wanted"ı izlemek. Ne idüğü belirsiz, tiskindirici derecede kendini ciddiye alan, zorlama sürpriz finaliyle de iyice boka saran bir film. evet, gördüğünüz gibi ağzım da bozuldu. çok ayıp.



bu da James McAvoy'un oynadığı başka kötü bir film olan Penelope'den bir kare. öyle.

Bu kadar zaman boyunca hiç film izlemedim mi, izledim ama buraya bişiyler yazmaya üşendim çoğu kez. ama mesela flixster var. oraya yazmaya hiç üşenmiyorum pratik pratik.

flixster profilim: http://www.flixster.com/user/nesliyan

No comments: